Jak se má trenér propagovat?

Pokud začínáte podnikat jako trenér, měli byste se zaměřit na několik faktorů. Mezi ty hlavní však patří počet klientů a celkové výsledky. Jestliže nebudete mít po několika měsících téměř žádné klienty, s největší pravděpodobností děláte něco špatně. To stejné platí i v momentě, kdy klienty sice mít budete, ale jejich výsledky budou nulové. V takovém případě od vás dříve nebo později odejdou.

Žijeme ve 21. století

Určitě víte, v jakém století žijete a podle toho by měl vypadat také váš marketing neboli celková propagace. Pokud si myslíte, že o vás klienti uslyší ve chvíli, kdy se rozhodnete pro dráhu trenéra, jste na omylu. Musíte dát svému okolí vědět, že se věnujete tomuto oboru, protože v opačném případě si vás nikdo nevšimne. Nebude záležet na tom, zda jste vynikající trenér či nikoliv, bez propagace zkrátka nebudete schopni shánět nové klienty, nebudeme-li počítat přátelé ve svém okolí.

V první řadě je dobré zaměřit se na vlastní internetové stránky. Dnes existuje několik možností, jak si je založit, a to bez toho, aniž by vás to stálo celý finanční kapitál. Internetové stránky si budete moct založit i za pár korun měsíčně s tím, že si je budete spravovat sami. Záležet bude na tom, jak vysoký je váš finanční rozpočet. Je však dobré si nechat určitou finanční částku na samotnou propagaci, protože teprve ta vám dokáže vydělat finance v podobě nových klientů.

Instagram a Facebook

Instagram je dnes jeden z nejúčinnějších sociálních síti vůbec. Zvlášť v tomhle případě, kdy se jedná o fitness. Právě tady máte možnost nabrat nové klienty i bez toho, aniž byste vkládali finanční prostředky do reklamy. Co se týče Facebooku, tady si budete muset klienty hledat už prostřednictvím placené reklamy. Postupem času se vám tak vaše fanouškovská základna bude zvedat. Jedná se o základní propagaci, kterou byste měli bezesporu začít. To platí i o obsahu, který je pro vaše internetové stránky důležitý. Snažte se svým klientům a čtenářům pomáhat v tom, jak by měli začít cvičit, co by měli jíst apod. Tím zvedáte šanci na příchod návštěvníků, kteří se mohou stát klienty.